Loading

Wij zetten graag onze klanten in de spotlight, deze keer is dat Zoë Adriaanse van The M Bar. Zoë deelt haar verhaal en ondernemingstips met u en vertelt hoe ZJ Advies haar helpt met de boekhouding.

 

Wie ben je en wat voor bedrijf heb je? 

Ik ben Zoë Adriaanse en ik ben mede-eigenaar van The M Bar. Wij zijn een accessoire label waarbij wij luxe accessoires personaliseren. Denk hierbij aan luxe telefoonhoesjes, paspoorthoesjes, cardholders maar ook honden accessoires! Bij The M Bar sta jij centraal. Wij geloven erin dat jij een unieke set talenten en vaardigheden bezit die niemand anders heeft. Geloof in jezelf en in wat je kunt bereiken. Geloof dat je in staat bent om te groeien en te leren, om uitdagingen aan te gaan en obstakels te overwinnen. Jij hebt de kracht om je eigen weg te bepalen en je eigen succes te creëren. Dus ga ervoor, blijf gefocust en geloof in jezelf. Je kunt alles bereiken wat je wilt, als je maar in jezelf gelooft. Onze premium leren accessoires zijn met de hand, volledig op maat gemaakt met jouw monogram, zodat jij jezelf kunt laten zien!

 

Hoe ben je op het idee gekomen om het bedrijf op te richten?

Toen ik net afgestudeerd was, kreeg ik de kans om dit bedrijf samen met mijn compagnons over te nemen. Het is een unieke kans die ik met beide handen heb aangegrepen, want ik zag ruimte voor verbetering en groei. Ik ben trots op wat wij nu al met The M Bar bereikt hebben. Het is een prachtig luxe merk waarbij de klant centraal staat, daarnaast hebben wij al veel mooie samenwerkingen met bedrijven mogen realiseren. We streven ernaar om hoogwaardige gepersonaliseerde accessoires te bieden die een verlengstuk zijn van de individuele expressie van onze klanten.

 

Wat zijn jouw ambities voor de toekomst?

Mijn ambities voor de toekomst zijn om een succesvolle ondernemer te worden, waarbij ik uiteindelijk ook spreek over het ondernemerschap en het volgen van jouw dromen om anderen te inspireren. Ik geloof sterk in het delen van ervaringen en kennis om anderen te helpen groeien in hun ondernemersreis.

 

Waarom heb je ervoor gekozen je boekhouding uit te besteden aan ZJ Advies?

ZJ Advies heeft voor mij het boekhouden toegankelijk gemaakt. Zodra ik een vraag heb, kan ik hen opbellen en zij hebben direct een antwoord. Daarnaast vind ik dat zij heel erg goed met mij meedenken! Hun professionele ondersteuning heeft een essentiële rol gespeeld in het soepel laten verlopen van de financiële kant van ons bedrijf.

 

Welke tip wil je meegeven aan startende ondernemers?

Mijn tip aan een startende ondernemer is om het gewoon te doen. Niet wachten totdat alles perfect is, want gaandeweg blijf je altijd verbeterpuntjes zien waardoor je juist groeit. Durf risico’s te nemen, leer van je fouten en blijf trouw aan je visie. En vergeet niet, het is nooit te vroeg om hulp te vragen. Omring jezelf met goede adviseurs, zoals ZJ Advies voor mij is geweest.

 

Boekhouding uitbesteden aan ZJ Advies

Wil jij net als Zoë ook je boekhouding uitbesteden aan ZJ Advies? Als ondernemer kunt u de boekhouding en belastingaangifte al vanaf 79 euro (excl. btw) per maand uitbesteden aan ZJ Advies. Neem voor meer informatie contact met ons op of bekijk onze tarieven. U kunt ons ook op Facebook volgen om op de hoogte te blijven van het laatste fiscale nieuws. 

 

Ben ik ondernemer voor de inkomstenbelasting?

Als u ondernemer bent, bent u niet automatisch ook ondernemer voor de inkomstenbelasting. Wij leggen u graag uit wanneer u ondernemer bent voor de inkomstenbelasting.  Wat houdt de aangifte inkomstenbelasting in? Inprincipe dient iedereen met een inkomen aangifte...

Bedrijfsnaam kiezen voor mijn onderneming

Elke onderneming heeft een bedrijfsnaam nodig. Maar met welke juridische aspecten krijgt u te maken bij het kiezen van een bedrijfsnaam? Wij leggen u de regels vanuit de wet uit, bij het kiezen van een handelsnaam voor uw bedrijf.   Wat is een bedrijfsnaam? Een...

Uurtarief berekenen als ondernemer

Het uurtarief berekenen is voor elke ondernemer die diensten verleent een uitdagende taak. Wanneer u te veel vraagt voor uw diensten, kan dit ervoor zorgen dat u potentiële klanten misloopt. Een te laag uurtarief kan daarentegen ervoor zorgen dat u uw...

WET DBA: Handhaving schijnzelfstandigheid

Vanaf 1 januari 2025 gaat de Belastingdienst de wet DBA handhaven. Dit betekent dat de Belastingdienst gaan controleren op schijnzelfstandigheid. Er is nog veel onduidelijk, maar ik leg u graag uit wat dit mogelijk voor u en uw bedrijf kan betekenen. Wanneer ben ik...

Telefoonkosten aftrekbaar voor ondernemers?

Als ondernemer ben je veel aan het bellen, appen, sms’en en internetten met je mobiele telefoon. Wanneer zijn deze telefoonkosten aftrekbaar en waar moet je op letten? Ik leg graag uit hoe dit precies zit.    Telefoonkosten in de inkomstenbelasting  Als hoofdregel...

Belangrijke informatie over de Wet DBA

Vanaf 1 januari 2025 kan de Belastingdienst gaan handhaven of er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Ik geef u graag inzicht in een aantal meest gestelde vragen over de Wet DBA en de handhaving hiervan. Wanneer is er sprake van een fictieve dienstbetrekking?...

read more

WET DBA: Handhaving schijnzelfstandigheid

Vanaf 1 januari 2025 gaat de Belastingdienst de wet DBA handhaven. Dit betekent dat de Belastingdienst gaan controleren op schijnzelfstandigheid. Er is nog veel onduidelijk, maar ik leg u graag uit wat dit mogelijk voor u en uw bedrijf kan betekenen. Wanneer ben ik...

read more

Grijs kenteken bij een bestelauto – Let hier op

Het grijze kenteken is voor auto's (vaak bestelbusjes) in Nederland die een belastingvoordeel hebben. Maar wat zijn de eisen aan zo'n grijs kenteken? En waar moet je als ondernemer op letten? Dat leggen wij jou uit. Wat is een grijs kenteken?   Een grijs kenteken...

read more